loading...
سوپر مارکت | خرید اینترنتی | فروشگاه آنلاین
amir بازدید : 24 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - H به همراه محافظ صفحه نمایش Maroo - ظرفیت 256 گیگابایت 


قیمت محصول : 9880800 تومان


برند : Microsoft


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - H به همراه محافظ صفحه نمایش Maroo -  ظرفیت 256 گیگابایت


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - H به همراه محافظ صفحه نمایش Maroo -  ظرفیت 256 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - H به همراه محافظ صفحه نمایش Maroo -  ظرفیت 256 گیگابایت

 


 

amir بازدید : 40 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - C به همراه کیبورد سیگنیچر و ماوس و قلم 2017 نقره ای - ظرفیت 256 گیگابایت 


قیمت محصول : 14066000 تومان


برند : Microsoft


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - C به همراه کیبورد سیگنیچر  و ماوس و قلم 2017 نقره ای - ظرفیت 256 گیگابایت


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - C به همراه کیبورد سیگنیچر  و ماوس و قلم 2017 نقره ای - ظرفیت 256 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 2017 - C به همراه کیبورد سیگنیچر  و ماوس و قلم 2017 نقره ای - ظرفیت 256 گیگابایت

 


 

amir بازدید : 35 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential TB-7304N ظرفیت 16 گیگابایت به همراه کیف و گلس  


قیمت محصول : 1150000 تومان


برند : Lenovo


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential TB-7304N ظرفیت 16 گیگابایت به همراه کیف و گلس


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential TB-7304N ظرفیت 16 گیگابایت به همراه کیف و گلس
تبلت لنوو مدل Tab 7 Essential TB-7304N ظرفیت 16 گیگابایت به همراه کیف و گلس

 


 

amir بازدید : 26 دوشنبه 29 مهر 1398 نظرات (0)

تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 8.0 YT3-850M - B ظرفیت 16 گیگابایت 


قیمت محصول : 2080000 تومان


برند : Lenovo


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 8.0 YT3-850M - B ظرفیت 16 گیگابایت


 


نقد و بررسی تخصصی

اگر تابه‌حال گذرتان به سالن مطالعه‌ی کتاب‌خانه‌ها افتاده باشد، حتما در آنجا روزنامه‌ها را به همراه استوانه‌های چوبی دیده‌اید. شاید در وهله‌ی اول این موضوع برایتان کمی عجیب به نظر برسد؛ اما بعد از چند ساعت مطالعه‌ی روزنامه متوجه خواهید شد که مطالعه در آن وضعیت چه لذتی دارد. وجود بخش استوانه‌ای به خواننده کمک می‌کند تا در مطالعه‌ی طولانی‌مدت خسته نشود. ضمن اینکه گریپ روزنامه در این حالت، بسیار راحت است.

ازآنجاکه یکی از کاربردهای اصلی تبلت‌ها، خواندن متن است، نحوه‌ی دردست‌گرفتن دستگاه و خواندن مقاله‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارد، ازاین‌رو برخی سازندگان به فکر ایجاد شرایطی ایدئال برای خواندن کتاب با تبلت‌ها افتاده‌اند. بدون شک باید لنوو را یکی از پیشگامان و پیشتازان در این زمینه دانست. سالیان سال است که لنوو ایده‌ی بخش استوانه‌ای را در تبلت‌های سری یوگای خود به کار می‌برد. در حقیقت علت اصلی شهرت و محبوبیت تبلت‌های یوگای لنوو همین موضوع است.

طراحی و ساخت

زیباترین میان‌رده

آن چیزی که سبب شده تبلت یوگا تب 3 از سایر تبلت‌های میان‌رده‌ی بازار خاص‌تر و زیباتر باشد، وجود پایه‌ی نگه‌دارنده و بخش استوانه‌ای آن است.

با وجود آنکه یوگا تب 3 یک تبلت میان‌رده و به‌صرفه به‌حساب می‌آید، از این ایده‌ی نوآورانه‌ی لنوو بهره می‌برد. یوگا تب 3 باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 8اینچی دنیا نیست؛ اما وجود این ویژگی در کنار پایه‌ی نگه‌دارده، آن را به محصولی کاملا کاربری تبدیل کرده است.

نخستین موضوعی که در مورد طراحی این تبلت در ذهن تداعی می‌شود، آن است که یوگا تب 3 برخلاف تبلت‌های دیگر، قابلیت حمل‌ونقل راحتی ندارد و نمی‌توان آن را در جیب شلوار یا کت قرار داد. یکی از موانع اصلی خوش‌دست‌بودن این محصول، همین بخش ضخیم و استوانه‌ای آن است. درست است که این بخش مزاحمی برای جابه‌جایی راحت آن است؛ اما دو مزیت بزرگ برای این دستگاه به همراه داشته است. نخست آنکه به دلیل فضای زیادی که در این قسمت وجود دارد، لنوو توانسته ظرفیت باتری قابل‌توجهی برای این محصول در نظر بگیرد. باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی این تبلت می‌تواند تا 95 روز در حالت آماده‌باش (استندبای) قرار بگیرد. همچنین در کاربری‌های ترکیبی و مداوم این دستگاه می‌تواند به‌راحتی جوابگوی یک روز کاری‌تان باشد. به‌جرئت می‌توان گفت که تبلت یوگا تب 3 در زمینه‌ی شارژدهی از عموم تبلت‌های هم‌رده‌ی خود برتر است. علاوه‌براین، این بخش استوانه‌ای کمک زیادی به کاربر می‌کند تا تبلت را راحت‌تر در دست بگیرد.

 

 

 

به‌طورکلی می‌توان گفت که پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی این تبلت در چهار حالت مختلف قابل‌تنظیم است. نخستین حالت، حالت Hold یا همان حالت معمولی بوده و موقعیتی است که در آن پایه‌ی نگه‌دارنده کاملا خوابیده باشد. حالت دوم Stand نام دارد و برای تماشای عکس یا فیلم مناسب است. برای درآوردن یوگا تب 3 به این حالت باید دستگاه را به‌صورت افقی روی میز قرار دهید و پایه را حدود 20 درجه باز کنید.

حال اگر در همین حالت، پایه‌ی نگه‌دارنده را با زاویه‌ی منفرجه (باز) باز کنید، دستگاه در حالت Tilt قرار می‌گیرد. این حالت زمانی مناسب است که قصد مرور صفحات وب یا تایپ‌کردن داشته باشید. حالت چهارم و آخر، حالت Hang است. همان‌طور که از نام این وضعیت پیداست، می‌توان تبلت را در محیط‌هایی مانند آشپزخانه به دیوار آویزان کرد. البته ممکن است که در کاربری روزانه این ویژگی چندان مفید نباشد.

 

 

استفاده از جنس بدنه‌ی پلاستیکی در یوگا تب 3 نشان می‌دهد که این دستگاه هرگز مانند برادر بزرگ‌تر خود تبلت مرغوبی نیست. لنوو از پلاستیک مات در قاب پشتی و از نواری فلزی در لبه‌های این دستگاه استفاده کرده است. البته اگر بخواهیم جنس بدنه‌ی یوگا تب 3 را با دیگر تبلت‌های میان‌رده مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که نماینده‌ی لنوو یک پله بالاتر از سایر رقبا قرار دارد.

البته در تبلت یوگا تب 3 نشانه‌هایی وجود دارد که نشان از ارزان‌قیمت‌بودن این دستگاه دارد. یکی از این ویژگی‌ها، جذب اثرانگشت و چربی زیاد روی قاب جلویی است. ازآنجا‌که لنوو لایه‌ای ضدچربی روی نمایشگر این دستگاه در نظر گرفته، ممکن است پس از مدتی کار با این تبلت، نمایشگر آن پر از لک و چربی شود.

نمایشگر

لنوو یوگا تب 3 نسبت به قیمتی که دارد، از نمایشگر باکیفیتی بهره می‌برد. نمایشگر 8اینچی این تبلت دقت تصویر 800 × 1280 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 10 را ارائه می‌دهد؛ ازاین‌رو باید گفت که تماشای فیلم در این محصول کار بسیار لذت‌بخشی است.

یکی از فاکتورهای مهمی که کاربران در حین کار با نمایشگر تبلت‌ها به آن دقت زیادی می‌کنند، زاویه‌ی دید آن است. به سبب استفاده از فناوری IPS در نمایشگر تبلت یوگا تب 3، با اطمینان می‌توان گفت که زوایای دید این محصول، مناسب است. دیگر ویژگی مهم نمایشگر تبلت‌ها، حداکثر میزان روشنایی است. حداکثر میزان روشنایی این تبلت 317nits است. این در حالی است که میانگین میزان روشنایی تبلت‌ها، 353nits است. از این آمار و ارقام به‌راحتی می‌توان متوجه شد که روشنایی یوگا تب 3 نه‌تنها ایدئال نیست، بلکه کمی از میانگین فاصله دارد. بنابراین، کارکردن با این نمایشگر زیر تابش نور مستقیم آفتاب کار سختی است. اگر میزان روشنایی تبلت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، شاید تبلت آمازون فایر 8 که اندازه‌ی نمایشگر و قیمتی مشابه با این تبلت دارد، بتواند انتخاب بهتری برایتان باشد. حداکثر روشنایی فایر 8 حدود 400nits است؛ اما ازلحاظ پوشش طیف رنگ‌های sRGB، باید گفت که نمایشگر یوگا تب 3 محصول خوبی است. نمایشگر این تبلت نزدیک به 87 درصد از رنگ‌های sRGB را پوشش می‌دهد.

اگر بخواهیم به‌طور سخت‌گیرانه‌ای نمایشگر این تبلت را نقد کنیم، باید لبه‌ی تیغ انتقاداتمان را به سمت تراکم پیکسلی نسبتا پایین آن ببریم. نمایشگر این تبلت دارای تراکم پیکسلی 189ppi است که اندکی کم به نظر می‌رسد؛ اما هرگز در هنگام تماشای فیلم یا خواندن مطلب، متوجه پیکسل‌های نمایشگر نخواهید شد.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و دوربین

 

 

 

 

لنوو برای ‌به‌صرفه‌ترکردن این تبلت، ناچار به استفاده از سخت‌افزار کاملا میان‌رده‌ای در آن شده است. این تبلت به تراشه‌ی شرکت کوالکام مدل اسنپدراگون APQ8009 به همراه پردازنده‌ی Cortex-A7 مجهز شده است. علاوه‌براین یک رم دوگیگابایتی از نوع DDR3 این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را همراهی می‌کند که اندکی کم به نظر می‌رسد و ممکن است در هنگام اجرای چند برنامه به‌طور هم‌زمان، مشکلاتی نظیر کندی و لگ را برای کاربران به وجود آورد. از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی در این تبلت می‌توان به وای فای، بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و GPS اشاره کرد. همچنین این مدل از تبلت یوگا تب 3 دارای شیار سیم‌کارت است و از شبکه‌های 3G  و 4G  پشتیبانی می‌کند.

 

اندروید نسخه‌ی 5.1 موسوم به لالی‌پاپ به همراه رابط‌کاربری چشم‌نواز لنوو برای این تبلت در نظر گرفته شده است. در حقیقت استفاده از رابط‌کاربری در کنار سیستم‌عامل اندروید با موافقان و مخالفان مختلفی همراه است. عده‌ای تنها به دنبال تجربه‌ی اندروید خالص در دستگاه‌‌های خود هستند و اصالت را به همه‌چیز ترجیح می‌دهند. عده‌ای هم بر این باورند که استفاده از رابط‌های کاربری می‌تواند فضای سیستم‌عامل را حسابی جذاب کند. همچنین رابط‌‌های کاربری‌ امکان شخصی‌سازی زیادی را به کاربر می‌دهند. ناگفته نماند، با تغییراتی که لنوو در سیستم‌عامل یوگا تب 3 به وجود آورده است، تعدادی از ویژگی‌های نرم‌افزاری این تبلت، شباهت خود را به اندروید خالص از دست داده‌اند. اپ سوییچر یا همان لیست برنامه‌های درحال‌اجرای یوگا تب ۳ هرگز شبیه به آن چیزی نیست که در نکسوس ۹ وجود دارد. یا نوار اعلان‌ (نوتیفیکیشن) این تبلت هرگز تداعی‌کننده‌ی تبلت‌های نکسوس نخواهد بود. درمجموع نه می‌توان مطلقا وجود رابط‌کاربری را رد و نه آن را تایید کرد. بلکه همه‌چیز به سلیقه و نیاز شما برمی‌گردد. این رابط‌کاربری نسبت به نسخه‌های پیشین خود بهینه‌تر و کم‌‍‍‌‍‌نقص‌تر شده است و کندی خاصی در حین کار با آن به چشم نمی‌خورد.

 

 

 

لنوو در مورد دوربین‌های تبلت یوگا تب 3 ابتکار جالبی به کار برده است. این تبلت تنها به یک حسگر 8مگاپیکسلی مجهز شده است. اما به دلیل قابلیت چرخشی‌بودن این دوربین (180 درجه)، می‌توان از آن به‌عنوان هر دوربین (دوربین اصلی و دوربین دوم) استفاده کرد. این دوربین فاقد فلش LED است و می‌تواند با حداکثر کیفیت HD فیلم‌برداری کند.

دوربین باکیفیت یکی از ویژگی‌هایی است که به‌سختی می‌توان آن را در تبلت‌های میان‌رده و اقتصادی پیدا کرد. البته شرکت لنوو با یوگا تب 3 خود می‌تواند استثنای خوبی برای این گفته باشد. تک‌دوربین تب 3 می‌تواند عکس‌های شارپ، با جزئیات بالا و رنگ‌های طبیعی‌ بگیرد. البته منظورمان از کیفیت خوب عکس‌های گرفته‌شده با تبلت آن نیست که کیفیتی مشابه با بهترین گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

جمع‌بندی

 

برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان تبلت‌، لنوو در قبال تبلت‌های خود سیاست و نگرش متفاوتی اتخاذ کرده است. نوآوری لنوو در تبلت یوگا تب 3 بیشتر جنبه‌ی کارایی دارد تا زیبایی. این دستگاه عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 8اینچی بازار را یدک نمی‌کشد؛ اما درعوض لنوو از ویژگی‌هایی در یوگا تب 3 استفاده کرده است که در عمل به کمک کاربر خواهند آمد. وجود پایه‌ی نگه‌دارنده، شارژدهی خیره‌کننده و اسپیکر باکیفیت می‌تواند تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی از یک تبلت میان‌رده را منتقل کند؛ اما فراموش نکنید که این تبلت از قدرت پردازشی بالایی برخوردار نیست و تنها می‌تواند از پس کارهای عادی و روزانه‌ی شما برآید.

روی‌هم‌رفته باید گفت که اگر اکثر استفاده‌تان با تبلت مربوط به تماشای فیلم می‌شود و حاضر به پرداخت هزینه‌ی هنگفتی برای تبلت خود نیستید، یوگا تب 3، بهترین انتخاب خواهد بود؛ اما اگر برای خرید تبلت با هزینه‌ی زیاد دلیل کافی پیدا کرده‌اید، تبلت یوگا تب 3 پرو می‌تواند انتخاب بهتری برایتان باشد. این تبلت با داشتن نمایشگر باکیفیت‌تر، سخت‌افزار قدرتمندتر و بهره‌بردن از لنز ویدئوپروژکتور محصول کامل‌تر و بهتری به‌حساب می‌آید.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 8.0 YT3-850M - B ظرفیت 16 گیگابایت
تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 8.0 YT3-850M - B ظرفیت 16 گیگابایت

 


 

تعداد صفحات : 124

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 13,252
  • بازدید کلی : 59,259