loading...
سوپر مارکت | خرید اینترنتی | فروشگاه آنلاین
amir بازدید : 39 سه شنبه 08 مرداد 1398 نظرات (0)

لگو سری Ninjago مدل Temple Of Airjitzu 70751 


قیمت محصول : 3450000 تومان


برند : Lego


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




لگو سری Ninjago مدل Temple Of Airjitzu 70751


 


نقد و بررسی تخصصی

شرکت لگو یکی از مجموعه‌های بسیار بی‌نظیر و عظیم خود را با 2028 تکه و 12 مینی‌فیگور در مدل Temple Of Airjitzu 70751 طراحی کرده است. Airjitzu که با ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی و با الهام از معابد آسیای شرقی طراحی شده، اصلی‌ترین و زیباترین قسمت این مدل است که در همان نگاه اول، کودکان و بزرگ‌سالان را به ساخت خود ترغیب می‌کند. این مدل در سری نینجاگو قرار گرفته است. سری نینجاگو یکی از محبوب‌ترین سری‌های این شرکت هشتادساله بوده که مدل فوق را برای نوجوانان بالای 14 سال طراحی کرده است.

آخرین و بزرگ ترین مدل سری نینجاگو

معرفی برند

شاید کمتر کسی در سال 1932 فکر می کرد که «اوله کیرک کریستیانسن» در کمتر از صد سال، بتواند پرفروش‌ترین شرکت اسباب‌بازی را در جهان داشته باشد! این کارآفرین دانمارکی در ابتدا یک کارگاه نجاری داشت و کارش ساخت منازل چوبی و لوازم خانگی در ابعاد کوچک بود. او در ابتدا به طراحی محصولات متنوعش در ابعاد کوچک و به‌عنوان ماکت می‌پرداخت تا بتواند کیفیت ساخت آن‌ها را افزایش دهد. ساخت این محصولات ایده‌ی ساخت اسباب‌بازی‌های چوبی را در ذهن این نجار دانمارکی پرورش داد. نقطه‌‎ی عطف این شرکت هشتادساله تولید محصولات پلاستیکی باکیفیت در دهه‌ی 1940 بود. اولین آجرهای پلاستیکی به علت توخالی‌بودن به‌راحتی به یکدیگر چفت نمی‌شدند. در سال 1958 این برند برجستگی و فرورفتگی‌های معروف را روی آجرهایش ایجاد کرد. این موفقیت توانست این آجرهای رنگارنگ را به محبوب‌ترین اسباب‌بازی تاریخ تبدیل کند. از دیگر عوامل موفقیت این شرکت می‌توان به کیفیت بسیار عالی محصولات آن اشاره کرد؛ به گونه‌ای که کیفیت ساخت آن‌ها با گذشت زمان فرقی نکرده است و می‌توان به‌راحتی یک محصول 1960 را با آجرهای 2017 به یکدیگر چفت کرد. از هر یک میلیون لگویی که ساخته می‌شود، فقط 18 عدد آن در گروه ضایعات قرار گرفته‌اند و استانداردهای لازم را ندارند. این شرکت معتبر نزدیک به شصت سال است که از پلاستیک باکیفیت ABS برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. شعار این شرکت موفق از ابتدا تا به امروز این است «تنها بهترین‌ها به‌اندازه‌ی کافی خوب هستند».

معرفی برندسری نینجاگو

لگو نینجاگو یکی از سری‌های تولیدشده در این شرکت است که با توجه به نامش، طرح‌های متنوع و سریال‌های مختلف دارد؛ حتی یک فیلم هم براساس آن ساخته شده است. این سری یکی از محبوب‌ترین سری‌های این شرکت بوده که موردتوجه کودکان و بزرگ‌سالان قرار گرفته است. اژدها همیشه بخش قابل‌توجه از این سری اکشن بوده و همراه چهار شخصیت مشهور و اصلی «کای»، «جی»، «کول» و «زین» معرفی شده است.

مدل Temple Of Airjitzu 70751

با ساخت آخرین و بزرگ‌ترین مدل سری نینجاگو،  با 2028 قطعه می‌توان لذت ساخت و بازی با یک معبد بزرگ و مجلل و پنجره‌های تزیینی و درهای کشویی آسیای شرقی را چشید. در این مدل با ساخت دیوارهای چوبی آهنگری و سقف‌های محدب و بی‌‎نظیر بازار، مهارت خود را در ساخت لگو محک بزنید. می‌توانید در طبقه‌ی اول چای خود را در معبد بنوشید. در طبقه‌ی دوم آموزش‌های رزمی ببینید و برای نبرد آماده شوید. شاید هم دوست داشته باشید در طبقه‌ی سوم نقاشی کنید یا به مطالعه‌ی کتاب بپردازید. اما ماجرا در اینجا پایان نمی‌پذیرد و گنج پنهان را می‌توانید در بار قاچاقچی‌ها پیدا کنید. علاوه‌براین تابلوهای نفیس هم در طبقه‌ی بالای مغازه‌ی آهنگری پنهان شده‌اند. برای خروج از این دهکده باید از پل محدب استفاده کنید. فقط مراقب اژدهای پنهان‌شده در چهار طرف آن باشید! اگر از دوستداران مجموعه‌های نینجاگو هستید، می‌توانید با 12 مینی‌فیگور این مدل حسابی بازی کنید.

معبد Airjitzu

 

 

اصلی‌ترین بخش این مدل بوده که در سه طبقه طراحی شده است. برای ساخت این مجموعه 13 کیسه‌ی شماره‌گذاری‌شده وجود دارد که قسمت عمده‌ای از آن‌ها برای ساخت معبد استفاده می‌شود. مجسمه‌ی Sensei Yang و حوض اطراف آن به همراه پله‌های گرد که به‌زیبایی و دقت به سمت در ورودی می‌رود، همگی نشان از دقت طراحان آن دارد.

معبد شگفت انگیز

 

 

نقطه‌ی عطف طراحی این معبد، نمایش تئاتر سایه است که با گذاشتن یک طلق پلاستیکی نیمه‌شفاف و چرخ‌دنده‌ی متحرک می‌توان این کار را انجام داد. برای این کار کافی است چراغ اتاق را خاموش کرده و یک تئاتر سایه را مشاهده کنید.

نیاز به باتری ساعتی

بسته فاقد باتری

ویژگی های دیگر این معبد زیبا

 

کف طبقه‌ی دوم به گونه‌ای بسیار زیبا و با ترکیب دو رنگ طراحی شده است. استفاده از در کشویی منقش به تصاویر آسیای جنوب شرقی با قابلیت حرکت، طراحی آن را به معابد آن منطقه بسیار نزدیک می‌کند. برای ورود به معبد، درهای کشویی و زیبای آن را باز کنید و وارد یک اتاق ساده شوید که درون آن یک قوری به همراه یک کاسه با گیاهان متنوع وجود دارد. سادگی این اتاق باز هم از رعایت تمامی جزئیات فرهنگ مردم شرقی در این مدل حکایت دارد. در طبقه‌ی دوم و سوم از پنجره‌های کوچک با طلق‌های نیمه‌شفاف استفاده شده که در کنار آجرهای قرمز و قهوه‌ای شباهت بیشتری به معابد واقعی دارد. در ساخت هر طبقه از 32 تکه استفاده شده است. استفاده از اجزای بسیار کوچک و بامزه در طراحی داخلی این معبد بر جذابیت آن می‌افزاید. طراحان مدل 70751 با طراحی اجزای بسیار زیبا و فانتزی، ذوق و سلیقه‌ی خود را به دوستدارانشان نشان داده‌اند. طراحی کتاب‌های کتابخانه با این آجرهای معجزه‌گر نمونه‌ای از خلاقیت طراحان این شرکت هشتادساله است.

بازار قاچاقچی ها یا smuggler’s market

این بازار با آجرهای طوسی و سبز طراحی شده است. سقف آن بسیار زیباست و ساخت آن مهارت شما را نشان می‌دهد. استفاده از آجرهای مشکی در کنار تکه‌های طلایی، ظاهر آن را زیباتر می‌کند. این قسمت اجزای بسیار متنوع و بامزه‌ای دارد و به سازندگان نشان می‌دهد که می‌توان با ابزارهای بسیار ساده، چیزهای کاربردی متفاوت و جالبی ساخت. به طور مثال یک کلاه ایمنی در این قسمت وجود دارد که از آن به‌عنوان یک حوضچه‌ی کوچک استفاه می‌شود.

ابعاد بازار

14 × 14 × 20 سانتی‌متر

مغازه آهنگری یا blacksmith’s shop

 

مغازه را روی یک صفحه‌ی پایه‌ی 16 × 16 سانتی‌متری بسازید. برای ساخت آن باید از آجرهای آبی‌رنگ و تکه‌های قهوه‌ای استفاده کنید که آجرهای قهوه‌ای‌رنگ بیننده را به یاد ستون‌های چوبی این خانه‌ها می‌اندازند. این خانه در ابعاد  15 × 15 × 20 سانتی‌متر ساخته می‌شود و دو طبقه دارد. در طبقه‌ی همکف یک شمشیر به همراه ابزار و کوره وجود دارد که به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است. طراحی دو درخت متحرک در دو طرف آن به همراه برگ‌های ریخته‌شده‌ روی سقف شیروانی فضای این مغازه را بسیار دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

پل محدب

 

کوچک‌ترین قسمت این مجموعه‌ی 2028تکه است که برای ساخت آن باید از لوله‌هایی با انعطاف بالا به همراه چهار واشر استفاده کنید. چهار مجسمه‌ی اژدها در طرفین این پل وجود دارد که نشان از حفاظت این پل توسط اژدها دارد. با قراردادن درست این پل می‌توانید این مجموعه را به صورت کامل به یکدیگر متصل کنید و یک دهکده به ابعاد 42 × 52 × 35 سانتی‌متر بسازید.

جمع بندی

Temple Of Airjitzu 70751 با معماری بسیار زیبا در همان نگاه اول بیننده را مسحور خود می‌کند. چیزی که طراحی‌اش بسیار بارز بوده، استفاده از یک تئاتر سایه‌ای بی‌نظیر و تنوع رنگ‌بندی این دهکده است. استفاده از رنگ‌های مختلف آبی، قرمز، مشکی و سبز و قهوه‌ای در کنار یکدیگر، طراحی پیچیده و کاملا مهندسی تک‌تک اجزا همگی از مزایای مدل فوق هستند که با استقبال معماران علاقه‌مند به ساخت لگو روبه‌رو شده‌اند. از مزایای دیگر این مجموعه وجود 12 مینی‌فیگور باکیفیت در آن است که بعضی از آن‌ها برای اولین بار رونمایی شده‌اند. ویژگی دیگر آن، یک دفترچه‌ی راهنمای بسیار نفیس و کامل است که دوستداران نینجاگو می‌توانند با کمک آن، این محصول بی‌نظیر را بسازند. اگر از علاقه‌مندان نینجاگو هستید یا معماری مردم شرقی را دوست دارید، می‌توانید مدل فوق را که در یک بسته‌بندی به ابعاد 9.1 × 48 × 58.2 سانتی‌متر قرار گرفته است، از دیجی‌کالا خریداری کنید.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

لگو سری Ninjago مدل Temple Of Airjitzu 70751
لگو سری Ninjago مدل Temple Of Airjitzu 70751

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 13,519
  • بازدید کلی : 59,526